Wednesday, December 17, 2008

..un-fatigued


Market Visit dah selosai... yahooooooooooooo jom shooping !!!



Gift Shop - Gamaknya batu lesung neh bley guna ker, atau hanya utk perhiasan saja... huhuhuhu




...sempat lagi tu... alamak, ni nak membeli ker nak errrrrrrrrrrrr




Crystal World - "Kulit u puteh.. kena kaler yg terang sket !!".. Miss Yew minta pendapat aku tentang warna yg sesuai utk kulit dia........




Mmmmmm........... mana satu pilihan neh, naek berpinau mata aku.. karang Lady tak berkenan plak dgn pilihan aku....



"nah... yang ni sesuai untuk kak ngah ngan bb"... Mr Hebat & Miss Liew mencadangkan earing ngan brooch..



yang ni besar sangat maunya tersembam if tersadung neh...



yang ni kecik pulak dah... mana satu neh adoiiiiiiiii !!


Perghhhhhhhhh... ada macam tokey kedai kristal tak ? ...tak payah tunjuk lar apa yg aku dibeli.. rabak juga lar poket aku... huhuhuhuhu

No comments: