Friday, July 10, 2009

I'm back.........!!!!!!


Assalamualaikum w.b.t kepada semua....


Agak lama aku tak meng"update" blog aku neh... sunyi... sepi...macam tak cukup garam pong ada, nak lebihkan gula takot ada yg kena kencheng manih plak..... so senang cakap 2 bulan kebelakangan neh memang begitu mem'bz'kan aku...


alhamdulillah... aku dah selamat kembali ke tanah air terchenta setelah sekian lama merantau ke "Land Below The Wind"... dah seghuper ceghiter "Geronimo" aku ghaserkan.... balik ke tanah air ni mcm baru nak mula penghidupan yg mcm baghu lepaih kaweng tu... wakakakaka
....yang paling aku sedey aktiviti aku tu MEMANCHENG... kat mana lar aku nak pi buang tali pancheng aku tuh.. x kan nak pi buang kat dalam aquaria tu plak kot.. beaber tolong akuuuuuuuu... warghhhhhhhhhhh..!!!!!


apa-apa pong kepada kengkawan yang setia menjenguk kedalam blog aku neh aku ucapkan bebanyak terghima kaseh kerana jenguk tak nampak apa-apa.. tak dak apa yg terbaru, cuma si kembor tu semakin besor.. dengan perangai yang makin nampak mengada-ngada (biasa lar... like father like son)....


Ok lah... aku x nak membebel pepanjang lagik, aku chow dulu... ada masa aku update lagi..!

1 comment:

floweristachantress said...

kat tanahair seniripun byk per tpt mancing :D