Tuesday, June 17, 2008

....abysmally...


.....malam tadi semasa aku balik dari opiz aku singgah Giant utk beli barang2 dapur yg Lady pesan... aku tengok kat parking lot depan Giant lengang jer, heran juga lar.. then aku masuk dalam Giant, dengan troli bersusun banyak... casher dok nyembang sambil makan kuaci... lengang semacam juga... mana pi abis pelanggan neh.... iskhhhhhhhhhhhh


aku pi cari benda yang Lady pesan termasuk lar beras.... harga barang boleh tahan juga tapi tak lar melampau sgt... yg aku terkejut beras Super Special (Tempatan) Saza Rice, cap anggur 10kg kegemaran aku tuh.... dulu RM22.70.. tetiba jer naik RM34.00.. aduiiii aihhhhhhhhhhhh... dah tu aku tgk harga they all sendiri main pelekat jer tuh... kot yer pun tunggu lar stok abis dulu... ambil kesempatan keatas pengguna neh......


...patot lar lengang jer tak der orang.... semua dah beralih tempat dah kot, pi cari tempat yg lebih ekonomikal untuk berbelanja.. ada lain tempat ker ????
...alasan minyak naik.... semua barang naik.... perut pun naek... gaji aku bila nak naek nih woiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

1 comment:

floweristachantress said...

sesuka hati dorang je nak naikkan harga tho stok lama.. iskk..