Monday, June 2, 2008

movie time.... 30th May 2008


.....30hb Mei 2008 coti Keamatan, petang tu aku bawak semua pi tengok cerita Indiana Jones 4 di Growball Cinemax Centre Point, memang best lar jugak walaupun diselitkan sains fiksyen sikit... mana kan idak, tgh syok menghayati last2 alien lar plak jadiknya dipengakhiran citer tuh.....

...ada satu lagik yg lebih tragis... si bb buat wayang sendrik...aduiiiiiii aihhhhhhh.. tgh dok syok menonton bleh ker dia pi kedepan sana siap melompat dan nyanyi2 lagik...

" kenapa bb buat macam ni, nak pegi mana pun bgtau lar ayah sayang...!"

"bb suka sangat tu lar bb nyanyi... nanti kita datang lagi yer ayah, sayang ayah..!!"



dalam kesamaran hall tuh aku rasa org tgh tgk aku semacam jer, ada juga dgr suara2 sumbang merungut... but aku buat dono jer... !!
"korang x der anak.... !!!!", getu hati aku............

...hari tuh 2 show aku tengok, satu lagi show Super Hero Movie kelakar giler citer neh.... aku x dpt tahan gelak... ada brader dpn aku tuh gelak mengekek sampai jatuh kerusi..!!!!!!!!!!!!

abg Long ngan Kak Ngah memang kuat gelak, berterabur pop corn pun x terasa dah hingga kan tumpah abis air...wakakakaka..
Lady siap cubit aku, "mengalahkan bebudak !"

But memang enjoy abis dengan bebudak dat day.........

No comments: