Thursday, July 10, 2008

....penat aku dah ok sikit




...lately neh aku bz skit, maklumlar dah nama pun keja... kena lar tumpukan perhatian lebih, karang dapat surat chenta plak dari atas alamatnya x berasap lar dapur aku....

..alhamdulillah 173 unit tu dah deliver on time (26/06/2008) walaupun ada masalah teknikal dari production, tetapi berkat "team spirit" dari semua yg terlibat semuanya dpt di atasi dgn jayanya dan menjadikan tmpt aku satu-satunya branch yang berjaya deliver 173 unit dalam satu hari sahaja...!!!

...0n 27-28-29/06/2008 pula aku bawak bos-bos aku pegi panjat gunung kinabalu.... alhamdulillah sampai ke Low's Peak.. nanti akan aku buat blog entry mengenai pendakian tuh..

1st week July pula bz dgn pengagihan 17 unit additional dan penggantian untuk jabatan2 kerajaan termasuk BPR, Mahkamah Tinggi, JASA dan ATM di sekitar Sabah..

....dan hari ini aku baru balik dari Sandakan setelah 3 hari buat pengagihan penggantian utk jbt kerajaan d sana, kiranya dah selesai sikit azab sengsara aku dan dapat lar menarik napas lega... huhuhuhuhu..

..hujung minggu neh pi manceng yahoooooooooooooooooooooooooooooooo......

2 comments:

floweristachantress said...

uishh.. bacapun leh terasa betapa fenatnya :)

~ beaber ~ said...

huwaaaaaaaaa mancen besh beshh

ehh raya ko kat sana ke?

aku mai 3 hari seblom raya beb ... seminggu pat sana